Cadangan Set Kurus Shaklee

4:39 PM

Ada tiga cara untuk turunkan berat badan dengan produk Shaklee. Dicadangkan dengan tiga cara iaitu Detox, pecahkan lemak atau membakar lemak dan membina otot

Jom tengok antara cadangan produk yang digunakan untuk kurus/turunkan berat badan.

set kurus shaklee, set kurus bajet shaklee, set kurus


Detox
• Herblax - kombinasi dari tumbuhan herba yang terkenal secara tradisional membantu masalah tidak hadam dan pergerakan usus yang tidak sihat. Diperlukan untuk detox iaitu untuk membersihkan usus dimana segala toksin, lemak dan lendir yang melekat di dinding usus dikeluarkan melalui pembuangan air besar. Selepas dinding usus kita bersih. baru la badan kita dapat menyerap nutrien pada tahap optimum.
• Alfafa - bertindak sebagai fiber yang membawa keluar lemak-lemak yang sudah dipecahkan oleh Lecithin dan Omega

Bakar atau pecahkan lemak
• Lecithin - diekstrak dari soya tanpa penggunaan bahan pewarna, pemanis atau pengawet. Membantu proses memecahkan lemak dalam tubuh.
• Omega Guard - membantu proses memecahkan lemak dan membantu mengawal selera makan

Membina otot dan tingkatkan metabolisma
• Cinch Shake - didatangkan dalam perasa coklat, vanilla dan café latte. Protein soya membantu rasa kenyang, meningkatkan metabolisma badan serta mengandungi Leucine untuk membantu mengekalkan otot semasa proses penurunan berat badan, supaya badan anda tak menggeleber setelah berat badan turun nanti.
• Cinch tea – Tingkatkan metabolism (semakin umur meningkat, semakin rendah metabolisma..jadi.. highly recommended untuk yang berumur 25tahun ke atas. kenapa perlu boost metabolisma? untuk bakar lebih banyak lemak dan kalori
• ESP - sumber protein, mempunyai Indeks Glisemik yang rendah yang membantu dalam proses mengurangkan berat badan



“ Segala testimoni, penulisan dan perkongsian yang dikongsi dilaman blog ini, bukanlah preskipsi rawatan. Ia adalah berdasarkan pengalaman peribadi dan perkongsian maklumat dari artikel-artikel serta rakan-rakan bagi tujuan berkongsi. Jika anda mengalami sebarang masalah kesihatan atau sebarang penyakit, anda digalakkan mendapat nasihat dari doktor dan pakar kesihatan untuk mendapatkan rawatan susulan.”

You Might Also Like

0 comments

Terima kasih sudi baca tulisan Eina & terima kasih atas komen anda :)