Istimewa September 2014

10:15 PM

Assalamualaikum..

September kembali lagi…Eina suka September..kenapa? sebab September adalah bulan kelahiran Eina…hihi..dan paling best lagi…bulan September tahun ni..Shaklee buat promosi berganda untuk semua pengguna tegar Shaklee..ya, pertama kali Shaklee tawarkan promosi berganda ni..apa tu??

Pertama, Shaklee tawarkan untuk anda yang sukakan kecantikan…terutamanya kulit wajah…iaitu Beli 6 Percuma 1 Shaklee Collagen Powder..

Kedua, Shaklee menawarkan Beli 3 Percuma 1 Mealshakes untuk anda dan kesihatan anak anda


Wahhhh..best kan... :) Ok jom baca sedikit info dan testimoni berkaitan kedua-dua item promosi ini
 
Shaklee Collagen Powder

Shaklee Collagen Powder ialah suplemen kolagen tercanggih yang mengandungi 4,000mg ekstrak Kolagen RSS (Red Snapper Scale) proprietari yang tulen dan berkualiti tinggi daripada sisik ikan merah. Kolagen Shaklee mempunyai molekul yang amat ringan, lebih kurang 1,000 Dalton*, menyebabkannya mudah diserap oleh tubuh bagi merangsang sintesis kolagen pada lapisan dermis.

Bagi meningkatkan keberkesanan kolagen RSS dan menyerlahkan kecantikan dalaman anda, produk kolagen kami dirumus dengan tujuh bahan utama termasuk ekstrak biji Camellia japonica, ekstrak Pfaffia, kolagen ikan, ekstrak kerang-kerangan, Lactobacillus acidophilus, vitamin C dan vitamin B.

Shaklee Collagen Powder mudah larut dan boleh dicampurkan ke dalam makanan dan minuman kegemaran anda. Setiap sajian dibungkus dalam paket berasingan untuk pengambilan pada bila-bila masa dan di mana sahaja.
* Berat molekul kolagen diukur dalam Dalton.
 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Selain dari Beli 1 Set (6+1) >>> Dapat FREE 1 box Collagen Powder bernilai RM298..ada offer yang lagi best untuk anda..iaitu
 
Beli 1 Set (6+1) >>> Anda layak untuk dapat FREE Membership/Keahlian PERCUMA (Kat sini dah save RM65)

Beli 1 Set (6+1) >>> Dapat CASH REBATE bernilai RM100++

Beli 1 Set (6+1) >>> FREE Shipping cost bernilai RM10

Haaa..best ke best…dapat beli dengan harga jimat..dapat pula keahlian secara percuma..pertengahan bulan Oktober nanti…dapat pula cash rebate…woww…

Oleh kerana anda layak mendapat Keahlian secara PERCUMA, anda juga layak dapat FREE COACHING & FREE CONSULTATION tau. Selain itu, anda akan dijemput untuk masuk ke SECRET GROUP di bawah susur galur JUTAWAN SHAKLEE dan akan diguide cara berbisnes dan menjana income dengan Shaklee. Kalau taknak bisnes…tak apa…tiada paksaan….terpulang pada anda yer…

~~~~~

Ok jom kita lihat testimoni di bawah…hasil consume Collagen Powder Shaklee, makcik nampak muda kembali…kulit semakin cerah, jeragat dan tompok hitam pun berkurangan..


"Disclaimer: Results may vary based on the individual"
Inilah mak saya sebelum beliau mengambil Shaklee Collagen Powder. Gambar ni saya ambil awal bulan ni. Boleh Nampak kan, muka mak banyak jeragat dan tompok. Kesian sangat sebab mak saya menitikberatkan kecantikan kulitnya, bila dah jadi camni, mak jadi sedih dan stress.
Pas dapat SMS adik saya tu tak sabar2 saya nak jumpa mak dan pagi ni mak singgah di rumah saya sebelum bertolak pulang ke Perak. Maka, inilah hasilnya selepas hamper 2 kotak Collagen mak saya ambil.
Beza sangat2. Boleh Nampak tona kulit pun dah nak sama cerah dengan cucunya Raudhah. Tompok2 hitam dah takde lagi. Kedut2 yang mula menyapa wajah 56 tahun ni pun dah makin menghilang. Jeragat pun dah takde. Alhamdulillah, senyum saje mak saya, mak happy, saya lagiiila happy. Syukur ya Allah, tak rugi saya belikan mak saya SCP ni, memang berbaloi, kesannya sangat cepat. Paling penting, semua produk Shaklee mendapat kelulusan KKM, selamat, berkesan, tiada pengawet atau perasa tiruan dan semestinya HALAL
Jadi, jangan terlepas dapatkan Collagen Shaklee sepanjang bulan ini dengan harga promosi.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mealshakes

Shaklee Meal Shake merupakan sumber protein yang lengkap dengan penambahan vitamin dan mineral. Ia membekalkan sembilan asid amino dalam nisbah yang seimbang untuk kesejahteraan tubuh anda dan amat diperlukan dala

Di samping itu, Meal Shakes Shaklee juga mengandungi semua asid amino asli yang terdapat di dalam protein, termasuk asid amino perlu dan tidak perlu.

Hidangan lazat, berkhasiat dan mudah disediakan yang pasti digemari oleh seisi keluarga:
  • Sarapan segera penuh berkhasiat
  • Sajian yang lazat, murah dan cepat disediakan
  • Makanan segera untuk dinikmati oleh semua
  • Snek yang sungguh sedap dan boleh diambil pada bila-bila masa
  • Sajian ideal yang rendah kolesterol, lemak dan natrium
 Ok, ini pula testimoni pengambilan Mealshakes


"Disclaimer: Results may vary based on the individual"

"Disclaimer: Results may vary based on the individual"

Ok semua, dapatkan Mealshakes anda segera yer. Beli dengan harga promosi adalah sangat berbaloi.


~~~~
Pengedar Shaklee USJ Subang Jaya
Whatsapp : www.wasap.my/60192275759
FB : Eina Md Ali
Facebook Page: Kedai Nutrisi USJ Subang Jaya - Eina Md Ali
Facebook Page: Eina Md Ali - Pengedar Shaklee USJ Subang Jaya
IG: kedainutrisiusjsubangjaya
IG: kulitcantik.byeina
IG: mfs.empire

You Might Also Like

0 comments

Terima kasih sudi baca tulisan Eina & terima kasih atas komen anda :)