Testimoni GLA Complex untuk Masalah Cyst & Fibroid

3:36 PM

Assalamualaikum..Alhamudulillah sudah 7 hari kita berpuasa. So, macam mana setakat ini, pasti kekal bertenaga sebab amalkan Mighty 3 Gems kan? hehe...ooppsss bukan nak cerita pasal Mighty 3 Gems yer, saya ingin sambung tentang Cyst dan Fibroid pada entry sebelum ini.

Kes pesakit cyst dan fibroid ini bukan lagi kes yang jarang-jarang kita dengar pada zaman ini, tapi semakin banyak kita dengar kes macam ni. Ishh takut juga kan, apatah lagi bila tengok gambar-gambar berkenaan cyst dan fibroid ni. Kalau google, memang berderet keluar gambar-gambar yang mengerikan tu.

Punca berlakunya pertumbuhan cyst & fibroid ini adalah disebabkan ketidakseimbangan hormon dalam tubuh badan kita. Pertumbuhan luar biasa ini berlaku pada sel didalam rahim wanita dan adakalanya tumbuh di dalam ovari. Oleh itu pengambilan supplemen amatlah digalakkan sebagai langkah-langkah pencegahan.

GLA Complex adalah vitamin yang sangat digalakkan bagi pencegahan masalah cyst & fibroid ini. Ia bukan sahaja dapat mencegah, malah dapat juga membantu menghilangkan dan merawat masalah cyst & fibroid ini. Tapi jangan salah faham pula yer, GLA Complex hanya membantu..rawatan terperinci dari doktor pakar juga amatlah disarankan bagi merawat dan mencegah masalah cyst & fibroid. GLA hanyalah supplemen sebagai usaha untuk mencegah dan merawat penyakit ini.
Kenapa GLA Complex?

gla complex, gla complex shaklee, gla shaklee




Ini adalah kerana GLA Complex Shaklee merupakan sejenis asid lemak Omega-6 yang digunakan oleh badan kita untuk membentuk prostaglandin - bahan berkesan berupa hormon yang membantu badan mengawalatur proses badan yang normal. Minyak benih bunga matahari adalah satu lagi sumber asid lemak Omega-6. Ianya mengandungi vitamin E yang membantu melindungi dinding arteri dan menyokong sistem imun dengan memelihara integriti sel.

Kebanyakan GLA tersedia dipasaran dihasilkan dari Evening Primrose Oil (EPO), mesti ramai wanita sudah biasa dengar EPO. Tapi apa lebihnya GLA Shaklee berbanding EPO lain. Ini adalah kerana GLA Shaklee diekstrak dari borage yang mengandungi lebih dari 2 kali ganda GLA dalam EPO. Borage juga adalah 3 kali lebih dari segi bioavailabiliti dan 3 kali lebih berkesan dari EPO. Shaklee mengekstrak GLA dari borage yang ditanam secara organik di kawasan Saskatchewan

Jadi, kaum wanita semua lengkapi diet harian anda bagi menjauhi penyakit yang ditakuti oleh kita semua dengan mengamalkan GLA Complex. Bukan itu sahaja, GLA Complex juga menjadikan hormon lebih teratur, melegakan kesakitan semasa datang haid, sakit kepala, mengatur kitaran haid dan melegakan tanda-tanda putusnya haid. Sebagai bonus, kulit kita pun jadi cantik dan halus.

Ok, di sini ada sebahagian testimoni pesakit-pesakit cyst & fibroid berkongsi pengalaman mereka dengan mengamalkan GLA Complex untuk bantu merawat masalah cyst dan fibroid ini.
 

1. Testimoni - Cyst
Credit to :- Pn Noor Aishah, Pn Jennie, Pn Sarah dan Pn Fieza


 testimoni gla complex shaklee untuk cyst


2. Testimoni - Fibroid
Credit to:- Pn Farwizah

testimoni gla complex shaklee untuk fibroid

Saya ingatkan sekali lagi yer, bulan ni promosi GLA Complex, so bolehlah dapatkan dengan harga yang sangat berbaloi dan murah. Promosi setahun sekali jer tau. Saya sendiri dah cuba untuk betulkan hormon saya malah saya juga mendapat bonus iaitu kulit jadi soft dan halus. ;)



You Might Also Like

1 comments

Terima kasih sudi baca tulisan Eina & terima kasih atas komen anda :)